Monday 21 January 2013

Kau Pergi Dulu..

   Dulu salamku, kau sambut,
kini salamku, disambut sepi,
Dulu pelukanku, kau balas,
kini pelukkanku, dibalas kaku,
Dulu bila aku ingin mencium pipimu, kau elak,
kini bila aku menciummu, kau relakan sahaja,
Dulu airmataku engkau seka,
kini airmataku terus mengalir tanpa henti,
Dulu aku selalu mendengar suara kau,
kini suara kau hanya dimindaku,
Tak sempat aku berjumpa denganmu,
Namun aku harapkan semoga kita berjumpa disyurga nanti.
 Kau pergi dulutanpa menungguku.
Kerna takdir, aku relakan jua.
Ya Allah, Kau tempatkan sahabatku bersama orang2 yang Engkau redhai.

# Pada jam 9.30 pagi 20/1/2013 bersamaan 8 rabi'ul awal 1434, sahabatku yang aku sayangi, Siti Hajar binti Ahmad Sabir telah pergi selama-lamanya bertemu kekasih abadi. Alhamdulillah, segala urusan jenazah, Allah permudahkan. Semoga Allah mencucuri rohnya. Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment